Μεταφορικα

Αρχική ΣελίδαPharmacy4u E-shop Επικοινωνία Δείκτες υγείας Quiz Άρθρα


Για όλες τις αγορές πάνω από 35€ η αποστολή θα είναι δωρεάν με courier κατευθείαν στην πόρτα σας. Σε περίπτωση αγορών κάτω από 35€ το δέμα επιβαρύνεται με 2.30€

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Πως να αποφύγετε τους πόνους από την χρήση Computer


Δουλεύοντας ώρες πάνω σε ένα tablet όπως σε ένα iPad ,υπάρχει ο κίνδυνος να αποκτήσετε πόνους στο κεφάλι ,στο λαιμό και στους ώμους. Αλλάζοντας απλά την οπτική γωνία , ανακουφίζεστε από τους πόνους σύμφωνα με μελέτη του Harvard School of Public Health, Brigham and Women's Hospital, και της Microsoft.
Κοιτάζοντας  το tablet για μεγάλα χρονικά διαστήματα επηρεάζεται ο λαιμός , το κεφάλι και οι ώμοι.Όσο πιο κάτω είναι , τόσο περισσότερο γέρνουμε  το λαιμό μπροστά. .

Τα Προβλήματα με τα Tablet και οι λύσεις.

Ο λαιμός  βρίσκεται στην κορυφή της σπονδυλικής στήλης , σε μια σειρά από μικρά οστά που ονομάζονται αυχενικοί σπόνδυλοι.Οι ερευνητές  κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι κρατώντας
το tablet πολύ χαμηλά ,αναγκάζονται οι σπόνδυλοι και οι μυς να κάμπτονται υπερβολικά τόσο μπροστά , προκαλώντας πίεση ή και τραυματισμούς  στους μύες , στα νεύρα , στους τένοντες
στους συνδέσμους και τους μεσοσπονδύλιους δίσκους.
Αντίθετα όταν η μελέτη εξέτασε tablet πάνω σε γραφείο , τοποθετημένο σε γωνία στηριγμένο στην θήκη του, μειώνεται η πίεση στο λαιμό και η πιθανότητα για πόνο.



Έτσι τι πρέπει να κάνουμε πριν δουλέψουμε με το tablet?


Πρώτα να έχουμε μια θήκη tablet που θα στηρίζει το iPad σε μια  άνετη οπτική γωνία έτσι ώστε  να μην χρειάζεται να κάμπτεται πολύ ο αυχένας και δεύτερο θα πρέπει να αλλάζουμε την θέση μας κάθε  15 λεπτά  ή αλλάζοντας την θέση των χεριών , ή μετατοπίζοντας το βάρος ή να κάτσουμε κάτω ή να σηκωθούμε όρθιοι.


Τι πρέπει να κάνουμε όταν χρησιμοποιούμε iPad ή Tablet:


-Πάρτε μια θήκη που στηρίζει το tablet σε μια άνετη οπτική γωνία.
-Κάντε ένα break κάθε 15 λεπτά
-Μετακίνησε τα χέρια σου, το βάρος σου,σήκω όρθιος ή κάθισε κάτω.




Όταν χρησιμοποιούμε laptop ή Σταθερό Υπολογιστή:

-Βάλτε την οθόνη  σε μια άνετη οπτική γωνία.
-Κάντε ένα διάλειμμα κάθε 15 λεπτά
-Μετακίνησε τα χέρια σου, το βάρος σου,σήκω όρθιος ή κάθισε κάτω.
-Χρησιμοποίησε ένα εξωτερικό πληκτρολόγιο
-Κράτα τους ώμους χαλαρούς και τους αγκώνες κοντά στο σώμα 
-Οι παλάμες , καρποί .βραχίονες και μηροί  παράλληλα στο πάτωμα.

Laptops  και Σταθεροί PC

Η σωστή θέση του σώματος είναι σημαντική άσχετα με το είδος του υπολογιστή που χρησιμοποιούμε



Σταθεροί PC


Ένας  οδηγός για τη σωστή  χρήση  Desktops, σταθερού υπολογιστή είναι να έχουμε το κεφάλι ψηλά , να μην γέρνει μπροστά και το πάνω μέρος της οθόνης να βρίσκεται ακριβώς κάτω από το ύψος των ματιών.
Ώμοι χαλαροί και αγκώνες κοντά στο σώμα.
Καθόμαστε σε καρέκλα με καλή υποστήριξη της πλάτης Αν δεν υπάρχει τέτοια καρέκλα βάλτε ένα μαξιλάρι στην πλάτη.και δεν ξεχνάμε  ώμους , καρπούς , βραχίονες και μηρούς να είναι παράλληλοι με το δάπεδο.


Laptops


Τον ίδιο οδηγό ακολουθούμε και με τα Laptops  , αλλά κάντε ένα βήμα παραπάνω.Αν το χρησιμοποιείται πάνω σε ένα γραφείο , χρησιμοποιήστε το σαν Desktop , σαν σταθερό υπολογιστή.
Πάρτε ένα εξωτερικό πληκτρολόγιο , όχι το πληκτρολόγιο του laptop , επειδή η οθόνη είναι χαμηλή
και το πληκτρολόγιο ψηλά.



www.pharmacy4u.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου