Μεταφορικα

Αρχική ΣελίδαPharmacy4u E-shop Επικοινωνία Δείκτες υγείας Quiz Άρθρα


Για όλες τις αγορές πάνω από 35€ η αποστολή θα είναι δωρεάν με courier κατευθείαν στην πόρτα σας. Σε περίπτωση αγορών κάτω από 35€ το δέμα επιβαρύνεται με 2.30€

Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014

Σκεφτείτε Γρήγορα πριν Δώσετε στα Παιδιά σας Γρήγορο Φαγητό


Ένας στρατός από εμπειρογνώμονες διατροφής διαρκώς μας υπενθυμίζουν ότι τα περισσότερα από τα γρήγορα φαγητά είναι κακά για την υγεία. Αλλά δεν είναι δίπλα σας για να σας υποστηρίξει όταν τα παιδιά ή τα εγγόνια σας “εξαπολύουν” ισχυρά όπλα εξυπνάδας για να σας πείσουν να σταματήσετε σε ένα fast-food κάποιας γνωστής αλυσίδας. Είναι δύσκολο να μην υποχωρήσουμε όταν αυτοί που λατρεύουμε μας υποβάλλουν σε πίεση, ακόμα και όταν είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία.

Μια μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο online περιοδικό Thorax , κοίταξε τις πιθανές συνδέσεις μεταξύ αυτών που καταναλώνουν διάφορα είδη τροφίμων και την ανάπτυξη του άσθματος, της ρινίτιδας (χρόνια βουλωμένη μύτη) και του εκζέματος, μιας πάθησης του δέρματος. Οι ερευνητές ρώτησαν 500.000 παιδιά από 31 χώρες σε δύο ηλικιακές ομάδες: ηλικίας 6 έως 7 και ηλικίας 13 έως 14 Σε αμφότερες τις ομάδες , τα παιδιά που έτρωγαν fast food τρεις φορές την εβδομάδα ή περισσότερο είχαν αυξημένο κίνδυνο άσθματος, ρινίτιδας και το εκζέματος, δηλαδή μια αύξηση 39% σε σοβαρό κίνδυνο άσθματος για τους εφήβους και 27% για τα μικρότερα παιδιά. Και αρκεί να φανταστείτε πως χρειάζονται μόνο 3 μερίδες φρούτων την ημέρα για να ξεκινήσουν να αναστρέφονται αυτά τα αποτελέσματα.

Μια άλλη μελέτη, που δημοσιεύεται στην έκδοση Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine του μήνα, διαπίστωσε ότι οι έφηβοι και τα παιδιά καταναλώνουν πολύ περισσότερες θερμίδες σε fast-food και άλλα εστιατόρια από ότι έκαναν στο σπίτι. Οι αριθμοί ήταν ανησυχητικοί: το φαγητό έξω συνδέθηκε με τη λήψη μέχρι και 160 επιπλέον θερμίδων ημερησίως για τα μικρότερα παιδιά και 310 θερμίδων ημερησίως για τους εφήβους. Οι πληροφορίες αυτές είναι ανησυχητικές, διότι η παχυσαρκία είναι ένα σοβαρό πρόβλημα για τα παιδιά στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο.

Πιθανή αύξηση του σωματικού βάρους είναι μόνο μία συνέπεια του να τρώτε έξω συχνά. Τα τρόφιμα από τα fast food και τα εστιατόρια είναι συχνά βαριά σε λίπος και ζάχαρη, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν στην ανάπτυξη κάποιας χρόνιας νόσου όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες.

Περάστε στην Αντεπίθεση


Έτσι τι θα μπορούσε να κάνει ένας γονιός ή ένας παππούς; Ο Stacey Nelson, διαιτολόγος και διευθυντής κλινικής διατροφής στο Χάρβαρντ και στο Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης, λέει ότι δεν είναι ρεαλιστικό να απαγορεύσουμε στα παιδιά το φαγητό από έξω, αλλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν επιλέγουμε να το κάνουμε. "Το Fast food δεν είναι  και δεν θα γίνει ποτέ υγιεινό φαγητό, έτσι η ιδέα είναι να μην το κάνετε μια συνήθεια. Αλλά όταν φαίνεται ότι μόνο αυτό είναι διαθέσιμο, πάντα υπάρχουν τρόποι για να κάνετε το καλύτερο από μια λιγότερο ιδανική κατάσταση".

Εδώ είναι μερικές από τις καλύτερες συμβουλές του Νέλσον :

  • Μην αφήνετε τα παιδιά πίνουν τις θερμίδες τους. Παραγγείλετε νερό ή γάλα χωρίς λιπαρά αντί για αναψυκτικό, χυμό, milkshake, φραπέ, ή smoothie.
  • Προσέξτε τα γύρω πιάτα. Πάρτε μια σαλάτα ή μία ψητή πατάτα, αν είναι δυνατόν, αντί για τηγανιτές πατάτες και onionrolls, τα οποία μπορεί να είναι φορτωμένα με κορεσμένα λιπαρά.
  • Μην παίρνετε το μεγάλο μέγεθος. Αντ 'αυτού, παραγγείλετε μικρότερες μερίδες.
  • Επιλέξτε τρόφιμα στη σχάρα αντί για τηγανητά .
  • Κρατηθείτε από το τυρί. Αυτό εξαλείφει επιπλέον θερμίδες και λίπος.
  • Χρησιμοποιήστε μουστάρδα και κέτσαπ αντί για την "ειδική σας σάλτσα ."
  • Αντιγράψτε καλές διατροφικές συμπεριφορές. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσετε πιστά τους κανόνες .

Καλές Επιλογές


Τα περισσότερα fast-food και άλλα εστιατόρια προσφέρουν πολλές επιλογές για φαγητό, μερικές από τις οποίες είναι καλύτερες από άλλες. Για παράδειγμα:
  • Ένα Burger King Double Whopper περιέχει 830 θερμίδες και 50 γραμμάρια λίπους (17 γραμμάρια κορεσμένου λίπους, σχεδόν δηλαδή το ημερήσιο όριο), ενώ ένα χάμπουργκερ έχει μόνο 240 θερμίδες και 9g λίπους (3,5 γραμμάρια κορεσμένου).
  • Ένα Angus Bacon Cheeseburger από τα McDonalds έχει 790 θερμίδες και 39 γραμμάρια λίπους (18 γραμμάρια κορεσμένου), ενώ το Chipotle BBQ Snack Wrap έχει 250 θερμίδες και 8 γραμμάρια λίπους (3,5 γραμμάρια κορεσμένου).
  • Μεσαίου μεγέθους πατάτες από τα Wendysπεριέχουν 420 θερμίδες με 21 γραμμάρια λίπους (14 γραμμάρια κορεσμένου), ενώ μια GardenSaladπεριέχει 210 θερμίδες και 13 γραμμάρια λίπους (μόνο 2 γραμμάρια κορεσμένου).

Με άλλα λόγια, αρκεί να δούμε τις διατροφικές πληροφορίες που μας παρέχουν πολλά εστιατόρια αυτές τις μέρες και να κάνουμε επιλογές με λιγότερες θερμίδες και λιγότερο κορεσμένο λίπος και ζάχαρη.

Τα παιδιά δεν θα συμβιβαστούν απαραίτητα με αυτούς τους κανόνες. Η επιλογή -ή την αποφυγή- του fast food θα αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Αλλά ποιο μέρος της γονικής μέριμνας δεν αποτελεί έτσι κι αλλιώς αντικείμενο διαπραγμάτευσης; Διαπραγματευόμαστε ήδη τις ώρες ύπνου, το διάβασμα και το χρόνο για παιχνίδι. Οι επιλογές στην διατροφή δεν μπορούν να διαφέρουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου